one day you will make a dream last

S K R I V E T 2013-03-14 │ 17:30:48
K O M M E N T A R E R (0 )│ 365 days of photos
Förlåt för det jätte kletiga glaset, haha.
 
Det känns verkligen som fredag idag, vilket suger, för imorgon får jag inte sova tills klockan är tolv eller duscha i en timme, utan gå upp klockan halv sju, cykla till skolan i tolv minusgrader, ha slöjd där jag syr en miljöpåse, No där jag faktiskt inte har en aning om vad vi gör... det är något om kol tror jag, Matte, sen far jag iväg hem (förhoppningsvis sol), lägger mig i soffan och behöver inte bry mig om något för ett tag.  
 
Har precis ringt Ica eftersom jag ska ha prao det, det svåraste var nog att säga mitt namn, haha. Det blev Eljin Elofoisdfdgvdfhgdh. Skrattar fortfarande åt det, hahaha. 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback