fem saker du kanske inte visste om mig

S K R I V E T 2013-03-27 │ 19:01:17
K O M M E N T A R E R (0 )│ 365 days of photos
1. Jag är en sån person som hittar en bra låt och lyssnar på den tills jag absolut hatar den.
2. Jag har alltid (eller oftast kanske jag ska säga) en tofs på min arm.
3. De tre tv-serier jag är beronde av är Pretty Little Liars, The Carrie Diaries och The vampire diaries.
4. Det tar jätte lång tid för mig att göra mig iordning på morgonen pågrund av att jag har en liten aning av fobi för att gå ut ur duschen och mötas av en våg med kallhet, haha.
5. Jag klippte mitt hår jätte kort i antingen femman eller sexan. Ångrar det faktikst inte, eftersom om jag inte hade klippt mitt hår så kort då, skulle jag nog gjort det nu och ångrat mig grymt mycket.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback