i'd rather be with you

S K R I V E T 2013-01-21 │ 16:01:00
K O M M E N T A R E R (1 )│ 365 days of photos
Har kommit hem från skolan nu och cyklat typ i hundratusen minus, haha. Sen gjorde jag en liten smoothie med blåbär, hallon, jordgubbar och banan, mumsigt! Nu ska jag snart göra lite tyska och läsa en sida i so-boken. Sedan fara iväg till gymmet och träna med Moa och Ebba. 
 
Som ni kanske sett sa har jag fixat lite i headern och ändrat nästan på hela bloggen, haha. Men blev jätte nöjd denna gången, förutom att det är ett "hål" mellan headern och inläggen, men det tar jag en annan gång. 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Olivia

så fin design!

Svar: Tack så jätte mycket! :D
Elin Elofsson

2013-01-21 @ 18:21:10
URL: http://sammels.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback