frågor

S K R I V E T 2013-02-15 │ 19:10:25
K O M M E N T A R E R (1 )│ q & a
 
 
 
 
1. Hur gammal är du om fem år?
– 19 år

2. Vem var den sista du träffade?
- Familjen

3. Hur lång är du?
- 170 cm

4. Vilken var den senaste film du sett?
- Oj........ öh.. So undercober med Miley Cyrus var det nog :)

5. Är dina föräldrar gifta,sambos eller skilda?
- Gifta 

6. Vilken ögonfärg har du?
- Blåa, men dom ändras och blir typ mörkare och ljusare, konstigt... haha.

7. Vad skrämde dig som barn?
- Mörker, Clowner och när jag drömde om att en dinosaur åt upp min familj... fast allt det skrämmer mig fortfarande, hahaha.

8. Vem fick dig att skratta senast?
- Mig själv.....

9. Har du stationär eller bärbar dator?
- Stationär

10. Vilken är din favoritglass?
- Ben & Jerry's "The Wermonster", så sjukt god!! 

11. Vad dricker du till frukost?
- Juice eller mjölk

12. Vill du ha barn?
- Ja, men inte på ett bra tag

13. Kan du några andra språk än svenska?
- Engelska och lite tyska

14. Mest nöjd med?
- Jag kommer verkligen inte på något jag är rikigt nöjd med

15. Minst nöjd med?
- Att jag fick C i engelska :/ 

16. När vaknade du idag?
- Runt åtta tror jag

17. Har du någon piercing?
- Hål i vardera öra

18. Din största vinst?
- Att jag kom tvåa på kamratpostens fototävling, haha. Ne men, att jag har en sån bra familj och vänner... det är väl en vinst?

19. Vilka hemsidor besöker du dagligen?
- Twitter, blogg.se, Youtube, Bloglovin & We♥It

20. Vad ska du göra efter du har svarat på alla frågor?
- Någonting, antar jag.

Kommentarer
Postat av: Thea

Hahaha alltså första citatet, bäst ju!

Svar: Haha :)
Elin Elofsson

2013-02-21 @ 00:15:59
URL: http://kaffeochthea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback