9 saker om mig

S K R I V E T 2012-11-26 │ 20:38:01
K O M M E N T A R E R (0 )│ Allmänt
 
1.Jag har världens bästa kompisar som har grymt rolig humor. Tror jag inte har skrattat så mycket i mitt hela liv som jag gör på en dag ♥
 
2. Jag följer grymt många bloggar. Hur många som helst, så många att jag blir helt förvirrad.
 
3. Mitt första A var i No... väldigt konstigt, men väldigt glad.
 
4. Skulle vilja ha långt hår, ungefär till höfterna. Långt hår är så fint, men jag är så otålig och ändrar mig alldeles för snabbt, klipper av det och ångrar mig. 
 
5. Jag kan prata engelska med brirrisk accent, det är verkligen jätte roligt.
6. Jag är ganska blyg och tyst och tar inte så stor plats här i världen, vilket jag får höra mycket, vilket är grymt irriterande. Orkar inte med det mer.
 
7.  Tycker jag har jätte rolig humor, jag förstår inte varför ingen annan tycker det ;)
 
8. Jag brukar inte vara arg, för jag ser inte meningen med att går runt och sura hela tiden. Jag är hälldre glad.
 
9. Jag vill ha tandställning, kanske inte räls, men i alla fall få ner mina vampyrtänder. 
 
Ha det bra! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback