en liten lista

S K R I V E T 2012-12-18 │ 16:58:46
K O M M E N T A R E R (1 )│ Allmänt
 
 

Senaste

Låt du hörde: Bruno Mars - Locked out of heaven

Film du såg: Valentines Day

Mat du åt: Youghurt med Müsli och extra russin på.

Kram: Mamma

Puss: kommer inte ihåg, haha

Känslan: Trött men glad att jag inte har några läxor

Bråk: ...

Resa: Oj, kommer inte riktigt ihåg.

Glädje: När allt går bra

Längtan: Hmm... Just nu är det jullovet, julafton och nyår

Dröm: Den drömmen jag kommer ihåg, är när jorden blir attackerat av dinosaurer och äter upp min familj, det var inget kul alls.

Personen du träffade: Pappa och min bror

Person du pratade i telefon med: Det kommer jag inte ihåg, haha

Personen du fick sms av: Det kommer jag inte heller ihåg, det går bra det här, haha

Gången du var utomhus: För några timmar sen

Gången hela din familj åt middag tillsammans: Igår

 

10 snabba!

Storstad eller landet: Helt klart, Storstad

Hamburgare eller pizza: Pizza, är inte sådär jätte stort fan av hamburgare

Kött eller fisk: Hmm.. kött

Hund eller katt: kan inte välja! Haha

McDonalds eller MAX: Mcdonalds om jag måste välja

Charter- eller skidsemester: både och

Sverige eller Utlandet: Utlandet

Sport eller nyheter: Nyheter

Ljushåriga eller mörkhåriga killar: mörkhåriga, thihi, förutom Niall

Sommar eller vinter: Just nu sommar :)


Kommentarer
Postat av: S

Vilken fin bild och kul med sådana här listor.

Svar: Tack så mycket!! :D
Elin Elofsson

2012-12-19 @ 07:52:19
URL: http://baseballwife.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback