♥ Dag 1 - En bild på mig + 10 fakta om mig

S K R I V E T 2012-12-20 │ 22:04:49
K O M M E N T A R E R (0 )│ Allmänt
 
 
1. Mina framtidsdrömmar är att börja på estetprogrammet på gymnasiet, och sedan flytta till London eller USA för ett år. Kommer kanske inte hända, men man kan ju alltid drömma, eller hur, haha :)
 
2. Jag älskar twitter! Mest för att stalka one direction, haha. Ne, skoja bara :) Följ mig!
 
3. Jag har jätte svårt att välja kläder på morgonen, det går verkligen inte! 
 
4. Jag har jätte kalla händer och fryser hela tiden!
 
5. Jag skulle vilja kunna spela gitarr och piano.
 
6. Jag blir aldrig nöjd med något jag gör, såsom: betyg, foton, något jag ritat osv.
 
7. Jag älskar nagellack, även fast jag inte målar naglarna ofta.
 
8. Första gången jag någonsin hörde One direction var sjätte oktober 2011, över ett år sedan nu jag blev kär ;)
 
9. Jag har just nu hundrafyrtionio (149) följare på twitter, bara så att ni vet, haha :)
 
10. Jag "jobbar" som reklamutdelare.-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback