En såndär lista

S K R I V E T 2013-05-19 │ 18:18:00
K O M M E N T A R E R (0 )│ daily
Älskar att fylla i sånahär listor, så här får ni en:
 
1. Hur gammal är du? 14, 15 i oktober
2. Hur gammal känner du dig? Jag känner mig nog som 14
3. Vad har du gjort i dag? Ätit flingor med mjölk till frukost, tagit ett decenium på mig att välja vad jag ska ha på mig och sedan spenderat två timmar på att dela ut reklam.
4. Vilken film såg du senast? The lucky one
5. Sommar, höst, vinter eller vår, vilken föredrar du? Varför? Sommar! Så skönt när det är varmt, bli brun och kunna ha på sig shorts.
6. Är du besatt av någonting? Om jag ska vara helt ärlig, så är det katter...
7. Beskriv platsen du befinner dig på just nu? Jag sitter på världens mest obekvämaste stol, med en ritplatta som just nu bara är ivägen och datorn framför mig. Åh, min iphone ligger bredvid mig också.
8. Nämn tre saker som man kanske inte vet om dig? Istället för att vara normal och säga müsli säger jag mösli... Jag är alltid sugen på flingor och jordgubbs yoghurt. När jag var liten älskade jag kaktusar. 
9. När vaknade du i dag? Halv 11
10. Vilken är din favorithögtid? Julafton. Mysigare kan det inte bli,.
11. Om du fick beskriva en perfekt dag, hur skulle den då vara?
Ligga och kolla på film en hel dag med Ben & Jerry's glass och godis och inte bry sig om hur man ser ut eller vad man har på sig, och med one direction såklart. 
12. Vart i världen skulle du vilja befinna dig just nu? Någonstans det är varmt eller typ New york eller London.
13. Nämn en plats i världen du besökt som du aldrig vill återvända till? Turkiet. Kanske mest för att jag blev magsjuk och mådde sjukt dåligt, annars var det nog bra, bara att jag inte kommer ihåg det bra.
 14. Hur vill du tillbringa din pension?
Jag har inte riktigt tänkt så långt..
15. Vad lyssnar du på just nu? Just a feeling med Maroon 5.
16. Har du någon gång brutit ett ben? Nej. Aldrig brutit någonting. 
17. Vilka fem saker vill du inte vara utan i ditt skafferi/kyl? Kommer bara på en just nu och det är Nutella, haha.
18. Vad är du på för humör just nu? Glad, faktiskt, är på jätte bra humör.
19. Vilka världsdelar har du varit i? Just nu bara Europa.
20. Snarkar du? Nej... tro jag inte.
21. Vilka yrken har du provat på? Jag praoade på Ica i en vecka och sedan har jag varit rektorsekreterare i en dag.
22. Hur går du helst klädd? Jeans och en tröja.
23. Vilket stjärntecken är du född i? Vågen.
24. Vilket är ditt favoritgodis? Choklad, allt som är surt och lakrits.
25. Vad sa du senast? Minns inte riktigt, kanske hej?
26. Vilket är ditt bästa ämne i skolan? Hemkunskap och musik.
27. Vilken är din favoritaffär? H&M, Topshop och Urban Outfitters.
28. Vad har du i dina fickor? Ingenting, alldeles tomt.
29. Vad köpte du senast? Åh hjälp, kommer inte alls ihåg.
30. Hur många gånger har du flyttat? En gång.
31. Om du var fast ensam på en öde ö, vilka tre saker skulle du ta med? En kniv, en vän och vatten.
32. Är du morgon- eller kvällsmänniska? Kvällsmänniska garanterat.
33. Senaste filmen du såg på bio? The hobbit.
34. Har du blivit sydd någon gång? Nej.
35. Vad åt du till frukost?  Mjölk och flingor.
36. Hur såg ditt liv ut för tio år sedan? Jag var fyra och levde livet.
37. Vem gjorde senast något extra speciellt för dig? öööööh, kommer inte ihåg.
38. Vart lägger du din mobiltelefon när du sover? nedanför min säng på kortsidan där jag har uttaget till laddaren.
39. Vad var det sista du åt? Sushi.
40. Är du blyg? Ja. Mestadels för att folk påminner mig om det hela tiden och det är nästan som om det är min roll att spela. Jag låter bilden nedanför förklara, haha.
41. Vad heter du i andra namn? Victoria.
42. Har du varit med om en bilolycka? Nej.
43. Vilken är den roligaste träningsformen? Springa.
44. Har du några husdjur? Världens goaste kanin.
45. Favorit quote?
45. Vill du gifta dig? Någon gång vill jag det.
46. Var växte dina föräldrar upp? I småland. 
47. Har du någon gång ringt polisen? Nej, faktiskt inte.
48. Har du svenskt ursprung? Ja, jag antar det.
49. Har du, eller har haft, något smeknamn? Ne, det är ganska svårt att komma på en smeknamn på Elin.
50. Vilka är dina största svagheter? Jag har svårt att säga var jag tycker och tänker.
 
massa kramar till er
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback