8/5-13 ♥

S K R I V E T 2013-05-16 │ 19:01:59
K O M M E N T A R E R (0 )│ 365 days of photos
© på alla bilder!
Förlåt för världens dåligaste, dåligast uppdatering. Har verkligen inte haft något att blogga om och har ingen inspiration för någonting just nu. Jag har även haft en del prov som har legat ivägen, men nu hoppas jag att jag kan bättra mig, hoppas, haha.
 

VÄRLDENS bästa dag hände för 8 dagar sen! Jag fick äntligen se One Direction! Jag dör fortfarande av att tänka på det, okej, inte bokstavligen dör, men ni fattar, haha. Och nu när The big announcemt var en till världs turnè, dör man ju ännu mer!! Jag var och sparng i skogen när jag och Moa fick reda på det och man kan ju säga att vi skrämde en del fåglar, haha.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback