fredagslista

S K R I V E T 2013-03-08 │ 18:54:00
K O M M E N T A R E R (2 )│ daily

Upprör dig
1. När folk framför en stannar helt plötsligt i en kvart och det är omöjligt att komma förbi. Så man bara står där.
2. När man bara är trött och inte orkar någonting.
3. Plugg.
4. När det är kallt, vill ha sommar nuuu!
5. När vuxna tror att alla ungdommar inte har något hyfs.

 Gör dig glad
1. Att det bara är sextioen dagar till jag ska se mina älsklingar i One Direction.                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                      
2. Ed Sheerans musik.
3. Att efter en veckans inspirations brist känner jag faktikst för att blogga. Tackar.
4. Att solen sken igår och idag
5. Min plånbok från Urban Outfitters,
 
 
Du älskar
1. Folk som får mig att skratta!
2. Att träna. Faktiskt.
3. Att fotografera. Det är klart!
4. När man faktsikt kan få ner det man har i huvudet på papper, vilket är ganska omöjligt.
5. När det är ljust på kvällarna. 
 
 
Du inte kan sluta lyssna på
1. Kiss me - Ed Sheeran
2. Stay - Rihanna
3. One grain of sand - Ron Rope
4.Let her go - Passanger
5. Sail - AWOLNATION
 
 
Du gjort idag
1. Gjort C/A matte prov, det gick ju.........bra...
2. Insett att det är något fel på min fjärrutlösare eller kameran.
3. Kollat på några One Direction konserter på youtube.
4. Ätit Pizza i matsalen
5. Haft inget att göra
 
 
Händer i helgen
1. Göra klart en So-grej
2. Måste skriva en låt till musiken och spela gittar med det...
3. Dela ut reklam...
4. Äta massa gott godis för att det är helg!
5. Lyssna på en massa bra låtar

Kommentarer
Postat av: Olivia

Första bilden är så vacker

Svar: Tackar!! :)
Elin Elofsson

2013-03-09 @ 10:29:58
URL: http://sammels.blogg.se/
Postat av: Sara

riktigt snygg väska!

Svar: Tack så mycket! :)
Elin Elofsson

2013-03-09 @ 13:37:51
URL: http://sarathatsme.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback