svar på frågor

S K R I V E T 2013-02-09 │ 20:00:01
K O M M E N T A R E R (1 )│ q & a
Du har ju en nikon? Men skulle du möjligt vis veta hur man sätter på självutlösande på en Canon? :p
- Jag vet inte riktigt hur det är med Canon, men på Nikon gör man såhär: Gå in på menyn och bläddrar ner till "inställningsmeny" och bläddrar ner till "Självutlösarsfördröjning" och där kan du välja hur många sekunder kamerna ska vänta innan den tar kort. och sedan är det bara att fota. Nästa gång du vill fota med självutlösare kan du trycka på en knapp vid kamerans vänstra sida där det står Fn, om du vill.
 
hur mycket kostade ditt redigeringspogram?
- Haha, ingenting, antar jag. Fick med det när jag fick min ritplatta i födelsedagspresent. :)
 
är det bra (värt pengarna)? Eller vill du ha något annat?
- Ja, det är ju Photoshop Elements 6.0 kanske jag ska berätta innan jag fortsätter. Funkar jätte bra, lätt att förstå. Men någon gång skulle jag nog vilja uppgradera mig till photoshop cs[insertnumberhere]. Använde det på mammas dator lite när min dator krascha, och det var jätte bra!!
 
är det lätt att använda?
- Ah, det är det.
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: BYSOFIA

Hoppas du har en fin kväll fina du!

Om det intresserar så delar jag med mig om min kämpar glöd genom att bli fri från min egna sjukdom, tiden då huset brann upp och man var tvungen att börja om från ruta ett, ett år sedan då min far lämnade oss på bara fem veckor, FUCK cancer. Hur jag kämpar vidare, och nu som inflyttningen till Stockholm. Mitt brinnande intresse för mode som jag delar med mig genon outfits, mina modell jobb för nelly, tips och massa mer. Hoppas det finns något för dig och att vi ses i bloggen. BYSOFIA.SE

2013-02-10 @ 22:05:43
URL: http://bysofia.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback