Idag och igår

S K R I V E T 2013-02-19 │ 20:22:56
K O M M E N T A R E R (0 )│ daily

Fick värsta militärskalet igår till Ipaden istället för skit skalen som vi hade förut, som gör att Ipaden ramlar ut skalet och ramlar i stengolvet och har nu en del sprickor i sig, ja, det hände.... Sen tränade jag med Moa, Ellen och Ebba och kände VERKLIGEN att jag kunde vara längre på gymmet, var knappt trött när jag kom hem och åt lite middag, som bestod av kyckling, nötter, paprika och en del andra saker jag inte riktigt vet vad det är, haha. Nu pluggar jag tyska och lyssnar på Taylor Swift men ska snart gå ned och dricka te, and feel like i'm from Britain (Det låter bättre i en brittisk accent, haha). Hej då!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback