ny kamera!!

S K R I V E T 2013-07-24 │ 16:25:51
K O M M E N T A R E R (0 )│ daily
bilder fotade med Iphone 5
 
ÄNTLIGEN, säger jag bara! är så lycklig!! Det var faktiskt inte direkt planerat att jag skulle köpa den idag, men det var rea och man fick även en skrivmaskin med för bara 5555 kr! Så det var inget att tveka på! ååh, så glad jag är!!! Och nu kan jag även filma, så det ska bli jätte kul!♥
 
Första bilden till höger är även min gamla kamera med, Nikon D3000, rekommenderar den verkligen som nybörjarkamera, dock så tror jag den precis exakta säljs längre, men den finns även några nya versioner av den, vilket jag tror är Nikon D3100 & Nikon D3200. Puss ♥
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback